nEw hOusE *-*

actually on Monday wanna transfer to new apartment.. but rain so heavily
then.. change plan… postpone.. next day =)

6.3- Tuesday
Busy day at office.. meeting.. briefing… settle all the things.
6.30pm, went to untie’s dolly house.. pay the dep rm400 then..
enter new house..

“ kak.. we bersihkan lps maghrib laa.. balik dulu.

Makan…kemas brg.. then kite pindah..” I talk to my housemate kak tina..

“ ok.. kak ikut je…hehe..”

Singgah beli nasi campur… then.. solat.. makan… kemas all barang..
Nk pindah dah… ramai yg tanye.. nape nk pindah…?
Panjang citenye…hehehe.. well.. just transfer to new palce.. new season..
Dgn kata lain BERHIJRAH ehehehe…. =)

8.45.. settle all the things.. then...

Aik.. bos and all my team come to my house..
helps me & kak tina to carry all the things… so appreaciate..
Thanks bos.. and all my team.. =)

Around 9.30++ finish sent the things.. then.. we take a break at abadiah’s cafĂ©.
Minum milo ais.. bla..bla.. back to new house

Begin the aksi kemas-mengemas…. Mop lantai.. basuh toilet.. dapur..etc..
Finish area 11.30pm… but my things belum put inside my room.
12++ baru boleh masukkan.. bilik basah skit.. tadi mop..

Jm1++ bath.. solat… tido….zzzzzzzzzz

* tengah kemas td.. ramai pulak warga ukhwah dok sms.. bla..bla..
Balas je mana yg sempat…heheh.. call wani… talk sometin…ehehhee..=)

Anywhere… pc pun dah pasang… semua barang dh kemas… alhamdulillah…
Settle all the things…. New life. New season… new room…hiihi






Comments

Popular Posts