"gUbrA" yang meng"GAbrA"kan..

today....thursday...
alamak.. smlm xbace paper rupenye..
huh..lupe pulak...bizii juge..hehhe
so..qada' bace ptg ni...

dlm berita harian..::hip
kolum shrifh Amani...

Menurut kenyataan yang dikeluarkan Nusanbakti Corporation
iaitu syarikat penerbit filem Gubra, apa yang dimaksudkan
Sharifah Amani adalah lebih baik bertutur dalam bahasa Inggeris
kerana bimbang kalau bercakap bahasa Melayu,
beliau akan terus bercakap tanpa berhenti dan dengan tidak teratur.
“Itu yang dimaksudkannya apabila dia berkata ‘I may look stupid’.
Kalau dia berucap dalam bahasa Inggeris, dia akan terpaksa
mengaturkan perkataannya dengan lebih sempurna seiring
dengan malam anugerah yang penuh bermakna untuknya.

“Saya minta maaf kalau ada yang berasa tersinggung.
Saya tiada niat untuk berbuat demikian. Kenapa harus saya jejaskan
bahasa Melayu saya, dan rasa kegembiraan saya pada malam itu?
“Inilah anugerah yang penuh bermakna pada diri saya,
diberi penghormatan di negara sendiri,” kata Sharifah Amani
atau lebih mesra dengan Amani saja.

kolum SMS pule..
bOikOt filem lakonan artis "hidung tinggi"
bla..bla..bla...
mcm2...

i didn't watch both of her filem.. sepet...gubra..
em.. ntahlaa wat ever... she spoke out already the words...
but sometime when we talk.. we didn't mean it..
and.. that's one mistake we done...coz.. we didn't think before do..

^-^

Comments

Popular Posts