1st day pose..

mlm td baru ade kekuatan ku nak menelaah dgn tekun..heheh..
make note POm.. sblm tu..ade tamu dtg blk.. ija return my makro exm paper..
junior dtg nk scan pic.. then..aku smbung studyku.. till jm2.30..

dlm mase sblm jm 12.. byklaa msg ku forwrdkn wish slm ramadhan..
pd mak angkat d perlis..langkawi.. etc…
antare msg yg ku keep.. yg lain xdpt nk save byk..
almaklumlaa inbox ku boleh keep 10 je..
alahai.. hp 3310…heheh..

Let ur iman conquers u
Let ur amalan guides u
Let ur zikir lights u
& b al muttaqien… **diah..


Pesan imam al ghazali: yg dkt itu mati, yg jauh itu masa,
Yg besar itu nafsu, yg berat itu amanah, yg ringan itu solat,
Yg tajam itu lidah… slm rmdhan al mubarak..pose jgn xpose (“,) kcik…

Byks lg.. ni je yg ku rajin nk taip.. n save a while…
area jm1.15.. aku dpt msg dr mak tam.. aik.. m.tam xtido lg..
ku msg..tanye kaba.. baby sihat…baby sihat.. tgh layan baby laa ni..
namennye..bukan main sedap lg.. marsya daiman..xigt..hujungnye..
m.tam siap tanye.. glamour tak name ni…hehe.. aku senyum simpul je..

tido..area 2.30++ rumate dh bgun jm4.20..agaknye..
kusedar lmpu dibuka.. alahai..awalnye.. igt nk bgun jm5..
em..sian pulak rumate sahur sorang.. lalu aku pun bgun.. bsuh muka..

makan quaker oat je.. tu pun dh kenyang..hehhe.. ngntukss nye.hehhe..
xleh ar..ikut mata ni.. aku bersugi..amik wudhuk..solat.. till msuk subuh…
then..aku terbabas…zzzzzzzzz…hehhee…

**t'igt sahur d umah.. kalu cm ni..area 4.45.. musti mak tgh nk panaskn lauk.. aku dok nolong juge..kekadang goreng telur..o masak sayur.mak.. winduu nk balik umah..huhu..insyaALLAh.. isnin kot..lik umah.. o sls.. lps dh settle dftar new sem...

pg ni dpt msg dr mak angkat d perlis..
trharu bace.. ::: shida, slmt m’ymbut ramdhan.
Mak dh terima surat jdual exm, mak dh bulat dlm
calendar nnti bila tarikh tersebut mak nk buat sembhyg hajat.
insyaallah berjaya..
8.25am.5-oct-2005…akan ku keep msg ni till end my exam..

ku bls.. mak..time kasih byk..terharu bace..huhu..
insyaALLAh.. shida cube wat yg terbaik..
kim slm pd ayah..adik..abg..wan..m.lang..p.lang..time kasih mak…=)




iSLam is thE way of LIfe... Posted by Hello

Comments

  1. study elok2 n rajin2 shida. Moga sem ni sukses. Selamat bersahur..slmt berpuasa..selamat berbuka...selamat berterawih....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts