mOnoLog...


ISLAM is tHE wAY of LIFE (",) Posted by Picasa

*take it in blog salwasaleh..syukran.. =)
now..as my pc wALLpaper ...hehhe..

7/8 ahad..
basuh cadar..dll.. b/fast roti calit planta + hot horlicks..
p klass iF.. next.. menapak ke libry.. ngntuksss skit. so p ngdp pc.. explore web..
save notes export.. waiting mar..tuk discuss asgmt export..

jm 12.30..discuss skit.. separate duty.. decide go p2k.. tgk ade keje x..nk buat..
smpai p2k.. ramai yg cuti..baru lps SEMINAR KAUNSELING PERINGKT KEBANGSAAN..

d kL.. hotel istana..huhuh..bestt o….cek xp… cek x involve psl tu..
cek involve coming soon program..MINGGU kerjaYAA…heheh…

buke pc.. save nsyid mirwana + mestica.. yess..setelah sekian lamenye..

mencari..DESTINASI CINTA..akhirnye..keTEmuu..jua.. em..

nk jumpe en iskandar..cuti juge..last..dok discuss..bile free..nk outing..mintk sponsor..
borak psl study.. ngn best student..nurul faizah..1st KLASS tu..hehe.. siswi ecONN..
ask psl makro..mikro..dll.. last.. jm 2..quit..p mkn..

alhmdulillh…syukur dpt get close dgn faizah @ faiz..waahh…idea mmg future!!!
Borak psl job..career… wa…..wa…her fmily..mmg jenis suke find the opportunity..

n help bangsa MELAYu.. alhamdulillah…moge hasrat wa impian ayahnye..
dpt she make it reality..!!! smbil mkn..smbil borak..mcm2..psl family..dll..

Next..solat zohor.. klass jm3.. dlm 20 minit lect....aku t’senguk..senguKK..
masya-ALLAH.. Ngtukkss babasss.. erin..partnerku..
isshh.mane dia ni.. igtkn xdtg klas.. try mcall..cisss..
Off pulak..jatuh krdt den.. last..she late 15 minit.. emm..

Abih klas.. discuss ngn team asgmt..divide tugas.. lik blk.. angkat bju..

solat.. bce novel..Then..t’tido..huhu.. mmg xnak tido lps asar..
xbest..lgpun xbaik..nnti bdn letih skit.. then..fenin..tapi..aku tidoooo juge..huhuhu…

Jm7.10..bath.. smbil nunggu mghrb..ngaji..al WAQiah..
next..alhmdulillah.. jemaah ngn rumate.. mkn..kat café..
ade meting bpKOm mlm ni..discuss psl BaKSIS..+ request day…

suke laa inform last minute..si farah ni…em…em..mcm mls ar..nk p..huhu.. lik blk..
dh salin baju.. bdn dh rase lain mcm.. dr td sakit tekak skit..
bersin..sejuk.. isshh..nk DOmam ke..??!!

musim demam laa ni.. ramai members demam..

moge2 aku dpt defend..ehhe..heee..
esok nk pose sunat… lame xpose..huhu.. insya-Allah..

msg dgn azie..kwnku di kl..lame xdgr cite.. msg ngn sarah..

nk tumpng blknye..nnti..hehe.. dr kl mlm..myb smpai uum jm3-4 pg..
mintk pndpt skit.. >>> kusus kawin 8.9.. mlm tu gOt exm mid term..

international finance tu…huhu.. kusus abih jm4.. 2 klass will burnt on that day..so..
pg p dgr kusus kwin.. mlm exm..OK ke..???!!! huhuu..

bukannnye berIA + excitedDD nk kawin..calonnn ntah.ade ntah idoKK..hehhe..
xpe..jodoH di tgn tUhan..ahakss.. =) ishh.. sarah advise..xyah..

if u can catch in 2 time.. y not.. go on laa kusus tu..heheh..
em..nnti laa cek istiharah.heheh… =)

lps solat isyak.. azie cal..borak a while.. she dh keje..ic..
insya-ALLah..jumpe jumaat nnti area uM..

em.. smlm dok chat ngn kak cel.. sembg psl rejab..

diskusi little ngn kak nahwan..
aiwah.. new info.. moge dpt byk lg jalinkn silaturaahimm…

okla.. nk buat keje.. till here..

Comments

  1. Hello ::sHiDa::, I’m out surfing the web for the latest information on 93future.com and noticed your nice site. Although this post wasn’t exactly what I was looking for it certainly got my attention. Now I see why I found your page when I was looking for 93future.com related information and I’m thrilled I found your web site even though its not a perfect match. Great Post, thanks for your informative site.

    ReplyDelete
  2. Hello ::sHiDa::, I’m out surfing the web for the latest information on business home mlm opportunity work and noticed your nice site. Although this post wasn’t exactly what I was looking for it certainly got my attention. Now I see why I found your page when I was looking for business home mlm opportunity work related information and I’m thrilled I found your web site even though its not a perfect match. Great Post, thanks for your informative site.

    ReplyDelete
  3. Hello there ::sHiDa::, I’m out surfing for a good blog experience on homebiz7 and found your great site. Although this post wasn’t exactly what I’m looking for it certainly got my attention and interest. I see now why I found your excellent blog-site when I was searching for homebiz7 related web sites and I’m glad I found your site even though its not an exact match. Excellent Post, thank you for the read.

    ReplyDelete
  4. Hi there ::sHiDa::, I’m out surfing for the latest information on mlm lead and found your great site. Although this post wasn’t exactly what I was looking for it certainly peaked my interest. Now I see why I found your page when I was looking for mlm lead related information and I’m happy I found your wine blog even though this isn’t a perfect match. Great Post, thanks for the read,

    ReplyDelete
  5. Hello there ::sHiDa::, I’m out surfing for a good blog experience on based business home marketing network and found your great site. Although this post wasn’t exactly what I’m looking for it certainly got my attention and interest. I see now why I found your excellent blog-site when I was searching for based business home marketing network related web sites and I’m glad I found your site even though its not an exact match. Excellent Post, thank you for the read.

    ReplyDelete
  6. Hey there ::sHiDa::, I was looking for an educational blog experience on en language marketing network and I found your blog-site. this post isn’t exactly what I was searching for but it did get my and interest. Now I know why I found your excellent blog-site when I was looking for en language marketing network related information and I’m glad I did even though its not an exact find. Great Informative Post, thanks for the read and educational experience.

    ReplyDelete
  7. Hallo Shida,
    Salam Kenal, Bagus Juga U punya Istilah di atas ana terkagum pada U, ok deh kalau ana baca jadi benarlah bahwa orang yang Gak rugi itu adalah orang yang Ikhlas.
    naha jadi intinya "IKHLAS"

    thank's
    http://www.geocities.com/miftahul_khoir2005

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts