rindUUUnyer....huhuu.. ^_~

ptg td tgk launch...LIVE..nt7...>> sAVVY ape ekk maksudnyer..??
ishh..xsedap lgsung...xde name lain ker...
brp ye hrgenye..?? xtau pulak..cz bile mc tu nk habaq harga..
tetibe..bzzzzz.... adoi..almklumlaa LIVE..so..mslh teknikal laa..

online sat..borak ngn kak cik..dr 6++- 7...of..solat mghrb..
mlm..lps dinner..keluar sat..dgn abah..adik..hehe..buy brg skit..
then...mkn chow kuteow...wah..sodap juge..lapo....hehe..padahal bru je santap..
ntah...dh 3-4 hari mkn xlalu..apsal ntah.. mkn skit je...lunch td.. xsmpai 10 minit..suap.. dh quit...bile ptg..mule laa..lapaq nye..ya ALLAH.. mujur adik rajin msk keropok..so..bersantap kopok je la..ptg..

rinDuuUUnyer....
kat saper...kat IKIM..huhu..lame xdgr..
IKIM PILIHAN UTAMA>>DGRLAH>>IKIM>>nice voice...musti comeii that child..hehe.. dgr dlm kete abah tadi..radio kat umah tu rosak..huhu..sodih btuii..

lps isyak.. naik blk..online..hehe..bru je nk connect..kCIK mcall..opsss..amboiiii..
hehe..sje ar..nk promote name kciK dlm blog ku..heheh...
explore web..raudhah..chat dlm shoutbox kejap ngn sis yalina..
then..chat ngn k.Long..
lame xsembang ngn k.Long....ikuti perbualan kami..heheh..

me (12:54:25 AM): eceh..ceh..chat ngn sape ekk....heheh..
k.long (12:54:48 AM): xde sape..tgh nak siapkan proposal
me(12:55:24 AM): wah..bz nyer...takuts....
k.long (12:55:55 AM): xdela..tp sok kena anta..proposal utk repot practikal
me (12:57:10 AM): ic..ok la..go on..kak pun xde ape sgt nk sembang..
me(12:57:29 AM): sje on..xlame pun..nk quit dh..
k.long (12:57:50 AM): ooo...x ksh pun.tp k.long pun x lame gak..
k.long (12:58:07 AM): psl sok keje
me (12:58:43 AM): kena hntr report brp byk ekk..utk prktikl..mostly..?
k.long(12:59:13 AM): 1 report tp...sok kena anta proposal je utk confirm tajuk
me (1:00:20 AM): so..k.lg amik tjuk ape..?
k.long (1:01:22 AM): yg relate ngan akaun ...tp tu tak confirm lagi la...
k.long (1:02:04 AM): k. long just prepare jer..
me(1:04:26 AM): ic..
k.long (1:05:26 AM): akak org quit dulu k...ngantuk la...
me (1:05:48 AM): ok...bye..take care dik..kim slm pd bhiah..hannh...
me (1:06:00 AM): ummi....
k.long (1:06:21 AM): insyaallah
me(1:06:25 AM): nk ckp skit..aishah..dpt form 6..kat irshad penang..
BUZZZZ
k.long (1:07:06 AM): tetiba jer bunyi bdk gelak
me (1:07:10 AM): laa..kak buzz je..
k.long (1:07:25 AM): ok la
me (1:07:43 AM): sory..kalu menakutksskn..hehe..ok..bye..
k.long (1:07:54 AM): bye

k.long quit..borak ngn wani-little pulaks..hehe..a little bit our conversation..

me: aiya..
wani-uia : yoo
me: baru online ker..?
wani-uia : nape?
me: sihats..?
wani-uia : hmm wani ni duk tgh dlm mimpi nih.. hehe...duk ngantuk ni
me: lor.. then..awat ngadap pc tuh.. kang t'tido ats keyboard..
me: sape susah..akak...juge.. hehehe..SQUEAK!!!
wani-uia : huhu dah tertido dah pun atas laptop nih
wani-uia: lama gile download ym nih... akak sihat?
wani-uia : dah bape lama dah wani tak chat ngan akak
me: hehe... sihat dik..

bla..bla..bla..

Comments

Popular Posts